سرمایه گذاری در رسانه های دیجیتال نسبت به سال گذشته 13% افزایش داشته که اگه بخواهیم به رقم ملموس تری اشاره کنیم میتوان به رقمی بیش از 3 میلیارد دلار در امریکا و بیش از 13 میلیارد دلار در دنیا اشاره کرد.
البته ناگفته نماند که همه این موارد در شرایطی است که سایر ابزارهای تبلیغاتی در سکون و بی اشتیاقی به سر می برد .
 
 
   
 
البته اینکه جامعه امروز به سمت موبایل و دیجیتالی شدن رفته و  شرکت های بزرگ لوکیشن دیتا مثل GroundTruth فرصت های زیادی برای هدف قراردادن موثرتری از مشتریان دارند هم متغیر مهمی است و بنابراین فرصت خلق ایده های بیشتر و خلاقانه تری در بستر دیجیتال فراهم شده است.
 
نمونه های زیادی از DOOH تو اینترنت قابل جستجو و مشاهده هست اما تازه ترینش مربوط میشه به ادامه استفاده کوکاکولا از رویداد بزرگ جام جهانی
 
     
 
این برند مطرح جهانی که در کلاس اول اسپانسری فیفا و تحت عنوان "شریک" قرارد دارد ضمن اینکه به بهترین حالت ممکن با استقرار استندهایی در داخل ورزشگاه مخاطبان خود را هدف قرار داده، به فعالیتهایش در خارج از روسیه با محوریت جام جهانی همچنان ادامه می دهد.
 
این برند جهانی با رونمایی از یک  AR بسیار بزرگ و منحصر به فرد در زوریخ سوییس و با استفاده از چهره فوتبالیست بنام و مطرح این کشور، جردان شکیری، به حمایتهایش از جام جهانی ادامه می دهد. در این تجربه جالب که در ایستگاه اصلی قطار زوریخ اجرا شد، فوتبال دوستان میتوانند با بازیکن ستاره سوئیس روی اسکرین فوتبال بازی کنند.
 
منابع خبر:mytechdecisions.com و mytechdecisions.com
 

ما در شرکت راهکارهای همراه شما را در طراحی و اجرای کمپین هایی با به روزترین متدهای دنیا همراهی خواهیم کرد. با ما در تماس باشید.

 

تماس با ما